söndag 28 november 2010

Pyssel i snöyran

snön har vräkt ner sedan lunch igår, nu måste vi ut och skotta altanen, balkongen o carporten. Vår väg hit upp är inte farbar, trots att vi bor mitt i stan!

Pyssel i snöyran


Igår var det en skön pysselkväll sydde klart mina Vintagehjärtan. En färdig förpackning inköpt på Panduro, som innehöll material till tre hjärtan. Gav mersmak! Jag har köpt ny vadd samt ska använda lite spets, pärlor, sidenband och sy fler.

Kära maken har målat stolarna, som vi ska ha i sovrummet vita. Jag letar efter en schablon med amorin, som jag ska trycka i guldfärg på stolarnas rygg!

Nu är det läge för att ge sig ut!
 

4 kommentarer:

Bamsebus sa...

Å vilka söta stjärnor! Ska också ge mej på att sy lite sånt där nån dag.
Kram Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Den gråa mattan är jättefin! Valet kommer nog att falla på någon "färglös" matta för att hotta upp med någon annan färg på detaljer.

Snyggt med Odd Molly. Jag äger ingen topp från det märket, hade gärna velat, men blir snål varje gång jag provat...;)

Marika

Anne-Lie sa...

Du har så rätt Min Lycka det blev ett stort hål i plånboken!

Bella sa...

Vilka små söta hjärtan du gjort!! Du är så pysslig :)

Jisses, vilken vinter det blivit vart kommer all snö ifrån och kylan... Får väl hoppas att det lugnar ner sig lite...

Gillar din Odd Molly, riktigt fin!