torsdag 2 december 2010

Jag är däbpt i näsan och

allmänt risig!!!! Varit sängliggande i tre dagar, men idag var jag åter på arbetet. Kroppen har protesterat högljutt idag, har så svårt att lyssna till kroppen. Det var ingen god idé, men lite fick jag väl fixat. Högarna växer fort, vid månadsskiftet är det mycket som ska laddas in. Mycket viktig info, för rätt resultat.

Skönt att det är fredag igen, imorgon!!!!!!!

Blir så sugen på att göra nytt, tänk vilken uppsjö av huskataloger det finns. Den ena tjusigare än den andra i layouten, allt är så perfekt! Ljust och rymliga rum, välstädat o fint!

Det är alltid skoj att kika o drömma mmmmmmmmm.

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Usch ja, hoppas du kryar på dig! Inte kul att vara förkyld. Mmm...visst kan man drömma sig bort i huskataloger!;)

Kram
Adela

Bamsebus sa...

Hoppas att du kryat p¨å dej ordentligt nu. Jag hade en släng jag också i veckan, men låg bara en eftermiddag och kväll. Sen var det bra! Och jag är bara glad för det....Det finns inget värre än att känna sej risig. Det går magsjuka på dagis nu och det är en skräck....men peppar, peppar så har jag inte haft det på 11 år. Så det kanske är dags nu...
Ja att drömma sej bort är helt ok. Själv vill jag närmare stan och kollar hus hela tiden. Vi får väl se vad det lider...
Kram kram!

Anne-Lie sa...

Det är en seg förkylning, men så får jag skylla mig själv som aldrig lyssnar på min kropp. Ja hus i stan, är det så där med Bamsebus. Men det är ju en förort till Torp numera!!