måndag 13 december 2010

Svar till glitter och glamour

funderar ibland varför alla har så ont om tid, har aldrig tid att ringa eller maila. Mina vänner eller fd vänner hinner aldrig höra av sig, trots att flera av dem har en mobil, mail o telefon. Dom läser inte min blogg heller, för det har dom inte tid till heller. HAR VI INTE TID ATT TA EN FIKA LÄNGRE???

Funderar på nedan annons

Kvinna 40+ söker kvinnligkompis för att fika med, ta ett glas på krogen och snacka lite strunt! Ibland!!!
Intressen kläder och skor, sömnad, inredning,ej kulturella böcker och annat som kan göra livet trevligt! Givetvis min familj och mitt hem!
Svar till "GLITTER O GLAMOUR"

Bild lånad från Arlas hemsida
Ibland måste jag bara sticka ut näsan, när jag tröttnar!!!!!!!! Att alltid själv höra av mig!

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Ja nog är det så här alltid...Men jag har förlikats med dessa vänner och de är nu ett passerat kapitel i mitt liv. Jag ödslar ingen energi och tid på dessa. Det är bara att gilla läget och inse att dom går miste om att umgås med en glad och trevlig tjej!=)
Kram kram!

Bamsebus sa...

Att jag stickar slut på alla garner är bara en grej! Men det känns bra=)och förhoppningsvis värmer sockorna brorsbarnens fötter!
Kram kram!