fredag 24 december 2010

TILL ER ALLA FRÅN MIG ÖNSKAR JAG EN GOD JUL

Allt lika roligt varje jul att få använda mina julkoppar

I morse vaknade barnen 05:15, precis som en vanlig arbetsdag!! Dom fick sina första små paket, LEGO som dom hade önskat sig! 

Vår dotter har varit dålig hela veckan, men i morse vaknade hon med ont i örat. Vid tio gav jag upp, efter hon hade gråtit i tre timmar! Min man är nu uppe på Närakuten, här i stan. Får se om det blir en kur med penecilin igen!

I år firar vi vår jul hemma, bara vi i vår lilla familj! Så skönt att slippa stress! Orkar inte att ha allt på topp, blir så trött när folk bara dyker upp och det är saker över allt! Sedan har man mage att snacka om, hur rörigt vi har det!

Trivs bäst när det är ordning, men tyvärr så hinner jag inte med det alltid!

Andas in
andas ut
Njut!

GOD JUL!!!!

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Önskar dej desamma! Här är det lugnt och skönt och slapp och slö som gäller!
Hoppas det gicks bra för er flicka och att hon fick hjälp!
Kram Kram Miriam

Bella sa...

GOD JUL och god fortsättning!!

Hoppas ni fick en mysig julafton trots öroninflammation på dottern och att kvällen blev så lugn och avkopplande som du önskat!

Ta hand om dig

Kramar Bella