lördag 11 december 2010

Dagen efter....

ännu ett julbord! Maken tog på sig kostymen igår, han sa till barnen. -Nu tar jag på mig dräkten, som jag får som ont i huvudet av. Men det var nog feldräkt, för han fick inte ont i huvudet idag!!!!

Vi avnjöt ett underbart julbord, på en mysig och underbar restaurang i Fiskebäckskil Brygghuset. Rekommenderas varmt året runt.

Bilden är lånad från Brygghusets hemsida, igår låg dock restaurangen i vinterskrud.
Den här gången vis av skadan i tisdag, åt jag härliga färska räkor, rökt o gravad lax och lite sill. Samt drack något passande till. En trevlig kväll blev det, men oj så seg dagen har varit idag.

Snön börjar töa bort, var nere på stan o tittade på julmarknaden. Hittade till min glädje en ny tyg- och inredningsaffär, mmmm det gillar jag. Lite bra o ha tyg köptes, bilder kommer imorgon på färdiga alster.

3 kommentarer:

Bella sa...

Julbordet på Brygghuset i Fiskebäckskil är ju sååå gott!!

Skönt att du inte blev dålig som tisdags, men så trist att man inte kan lita på vad de säger på Restaurangen... Det ska liksom bara vara en självklarhet att det fungerar...

Ta hand dig!

Kram Bella

Bamsebus sa...

Men det var roligt så länge det varade...=) Ja det är ett toppenställe, Brygghuset!
Ha det jättegott!
Kram Kram1

HOUSE of ADELA sa...

Låter som ett toppenställe och jag blir sugen på riktiga delikatesser!=)

Ha det gott vännen och en stor kram till dig!

Adela