onsdag 10 november 2010

Onsdag favorit sysselsättningskvällen

ja snön ligger fortfarande envist kvar! Men jag har med min stora tunga pansarcab, tagit mig uppför backen två gånger i kväll. Utan att ta sats! Känner mig så lycklig varje gång, bilen lyckas klättra över kanten.

I kväll har det varit min sykurskväll, härligt att få klippa och sy o sprätta! I kväll har jag sytt på min klänning, den blir nog klar på söndag. Då vi ska ha kurs i 5 härliga timmar, kanske kan min korsett också bli färdig. Den har legat i påsen ett tag nu, väntar på inbjudan till något fest!

En härlig sommarbild som kontrast till snön

2 kommentarer:

Bella sa...

TACK snälla för vänliga ord hos mig och så glad jag blir av att läsa att du kommit upp ur din svacka. Livet går ju upp och ner och det är aldrig speciellt upplyftande när man är på botten...

Ta hand om dig och kul med sykväll, egen tid behövs :)

Kramar Bella

Bamsebus sa...

Hoppas att jag har samma inspiration som du ikväll, när det är min tur för kurs. Håller på och syr en klänning och en bolero till min brorsdotter och det blir jättebra! Ska ta kort på den när den är klar!
Här ligger bara lite snö, ett par cm kanske så vi klarade oss undan det ni fick i stan!
Kram Kram Miriam