söndag 14 november 2010

Idag har jag

klippt i tyg samt friserat min lilla son! Jag har två trogna kunder min pappa o min lilla son, som jag friserar vid jämna tillfällen! Kundkretsen har inte utökats!!!

Idag har det varit farsdag, har ringt o gratulerat min lilla pappa. Jag firar honom en annan dag, present har jag redan klart. Tänker inte skriva det här!!!

Annars har jag tillbringat 5 timmar i sysalen, helt underbart. Att få koppla av med det som man älskar att pyssla med, skönt att få komma hem med ett helt färdigt plagg. Bildbevis kommer när kameran, är hemma igen.

Tror alltid att jag ska hinna så mycket, fyller kassen med massa tyg och mönster. Men tyvärr så rasar timmarna iväg, nu har vi bara tre gånger kvar den här terminen.
Till min far som är så rar tillägnar jag detta hjärta!


3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Härlig dag du har haft! Visst är det underbart när man får göra det man gillar bäst! Hoppas vi får se resultatet senare=)

Kram
Adela

Bamsebus sa...

Låter som en riktigt härlig dag med tyger och maskiner! Jag väntar så på att yngsta dotter ska bli mer varm i kläderna på frisörlinjen, så ska hon mer än gärna få frisera mej!
Kram Kram!

Bella sa...

Härligt med dagar då man kan få ägna sig åt sina intressen och koppla av med det man gillar bäst!!

Har kikat på ert fina bröllopsfoto nedan och det stämmer att jag känner din make sen innan, hälsade faktiskt på honom uppe på Rosenhäll i fredags när jag skulle till läkaren, ibland är världen bra liten :)

Har du värk som du fått tabletter emot? Känns så trist att läkarna oftast tar den enkla vägen och bara skriver ut piller, hoppas du kan få någon annan typ av hjälp...

Ha nu en skön tisdagkväll och tack för dina alltid lika vänliga och uppmuntrande kommentarer!

Kramar Bella