lördag 6 november 2010

Servicelampan

när den lyser på bilen, brukar vi lämna in den på service. Våra bilar är välvårdade och fräscha, vi säljer dom snabbt när vi har dom på Blocket. Förutom nu när jag försöker sälja mina cabar på hösten.....

Men när servicelampan börjar blinka i min kropp kör jag vidare, även när det lyser med starkt rött ljus. Den servicen jag skulle behöva vore en helg, på SPA. Läste på Min lyckas bloggsida, om ett härligt SPA. http://www.sarohus.se/pdf/skaldjur1natt.pdf



   Bild lånad från Särohus

Jag testar ännu en gång, att delta i tävlingen på Bellas väg tillbaka. Längtar efter lite glitter o glamour, ta på min nya silvriga paljettklänning och dricka lite champange!


2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Ja spa är skönt! Vi fick en eftermiddag på Stenungsbaden av vår arbetsgivare i fredags. Och det var så skönt! och med den utsikten! Vi tog inga behandlingar eller så, utan satt bara i dom varma baden och bastade! Käkade gott gjorde vi också. Kände mej som en ny människa efteråt! Ny energi!
Det behövs så lite för att man ska må gott!
Kram Kram1

MIN LYCKA ♥ sa...

Säröhus var toppen!!

Visst blir vi alltid lika överrumplade av all snö. idag var det fullständigt kaos!

Tvättstugan är rymlig o fin, ska bli kul att fixa ordning med alla möbler

Marika