lördag 27 november 2010

Leverans från nätbutiker

Lite tyll, tunikatyg, festjacka och undertråd till broderimaskinen.
i veckan fick jag leveranser från två nätbutiker. En är min stora favorit, ser framemot när dom ska etablera sig i Göteborg. Bra sortiment, snabb leverans och trevlig personal, ett himmelrike att besöka för mig som älskar att sy. Stoff o stil i Malmö. Så ikväll sätter jag fart på maskinerna, hoppas jag!
Nu har kameran återvänt från reparationen
Nu har jag fått min första Odd Molly i garderoben, lyckan är fullständig!!! Snälla AjaBaja i Malmö, kontaktade mig när dom hade fått en Wigwam i retur i min storlek. Den var slut när jag beställde från deras rea!

Önskar er alla en skön helg, har precis kommit hem från en promenad till stan. Mysigt att vara ute i snön o gå!

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Snyggg Odd Molly på en snygg modell! Och visst är det kul när man får hem det man beställt! Snart ska även jag få köpa tyger...har lite kvar att rensa ut bara=). Jo lite nytt har jag köpt, fast det är till Sandra. Ska sy en kappa till henne och vi var på Tygcenter i torsdags. Synd bara att mönster var slut, så jag får vänta tills slutet av veckan! Men den som väntar på nåt gott....
Kram kram!

Anne-Lie sa...

Hej Bamsebus!

Du har väl inte missat att Stoff och stil öppnar i början av mars? Det bli väl hård konkurrens för affärerna i närområdet! Lycka till med din kappsömnad, det vågar jag inte ge mig på!