tisdag 23 november 2010

Tala sanning...

är en av livets viktigaste saker att lära sig! I torsdags var det ingen som hade tappat min dator, men tillslut erkände min lilla dotter!

Min kära lilla rosa dator, blank o fin! Slutade att fungera i torsdags kväll, märkligt! Mousepaden fungerade inte, kontakten med det trådlösa nätverket fanns inte! En liten spricka i kanten på chassit, hade dykt upp????

Bilden är lånad från inWarehouse.


Nu är min kära datorn inlämnad hos ONOFF, får se vad detta kalas går på. Så roligt inför jul!!!!!!!!

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Hmmm ja...sånt är trist! Min son spillde ett glas saft över min förra året då den var sprillans ny...han hade inte "heller gjort något" först...men när alla tangenter till slut satt fast så fick herrn erkänna...min gick att rädda, hoppas det går bra för dig med!=)

Kram
Adela

Anne-Lie sa...

Ja även om sanningen satt långt in, men det är livets hårda väg tyvärr! Vem har inte hällt kaffe i tangetbordet????

Bamsebus sa...

ja det är svårt att säga sanningen ibland. Och speciellt med såna här grejer som dom ju vet är dyra. Hoppas den går att fixa....
Och det där att jag hinner så mycket...jag jobbar ju inte så mycket.=)Skillnad på dej som jobbar heltid.
Kram Kram!

Bella sa...

Hmmm... Så tråkigt, men som du skriver vem har inte hällt kaffe över tangentbordet, men det är ju jätteviktigt att barnen lär sig att tala sanning även om det inte alltid är jättekul att behöva stå för sina misstag...

Håller tummarna för att de kan laga datorn och att det inte blir en allt för dyr historia!

Hoppas du och familjen får en riktigt trevlig första advent, snön gör ju onekligen att det blir riktigt mysigt :)

Kramar Bella