onsdag 3 november 2010

Jag funderar över alla som kikar in....

men sällan lämnar någon kommentar!

Idag har jag semester, i höstrusket! Skönt med lite avbrott, i höstmörkret. Började med ett besök hos tandläkaren, det gick bra hoppas jag. Bara att jag har sådan tandläkarskräck!! Känner min ändå nöjd, eftersom jag har en tandläkarförsökring som jag betalar varje månad. Besöket var kostnadsfritt.

Idag blir det möjligheter till lite pyssel hemma, sy klart dom nya gardinerna till sovrummet.

Sysselsätta den uttråkade sonen som inget har att göra!

Regnet det bara öser ner!

Sykunnig

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Attans vad det blåser också....det riktigt dundrar i huset i byarna! Ja tandläkaren är ett nödvändigt ont. Har haft fruktansvärd tandläkarskräck, men känner mej nu ok. Även om det inte är med glädje man går dit. Vad är det för försäkring du har? Det lät ju intressant.....
Kram kram

Bella sa...

Här är en som kikar in, men det vet du ju redan :)

Har bara haft lite för lite tid för bloggläsning senaste veckan, men nu är jag på G igen!

Har tack och lov ingen tandläkarskräck, men det är klart att det finns roligare saker att göra än att sitta i tandläkarstolen... Skönt att det gick bra för dig!

Ha nu en skön torsdagkväll

Kramar Bella