torsdag 27 oktober 2011

Man ska inte stressa

stressa på morgonen! Idag skulle barn 2 på utflykt ha med matsäck o allt vad det innebar. Barn 1 fjantade omkring och blev aldrig klar, sista minuten kom hon på att hon måste blöta håret! Det är i det läget mitt hår står rätt ut!!! Innan min kurs började på andra sidan stan skulle jag hinna lämna barnen på skolan. Vid åtta är det kaos i stan, när alla bussar ska fram.

Sedan gick det som det gick, för att inte backa på lyktstolpen. Kolla på min dotter som stod i vägen, jaha...... pang sa det! Jag lyckades köra in med sidan av kofångaren i carporten! Kofångaren gick sönder och blev skrapad fram, men i de läget var jag så f-b att
jag bara körde o lämnade barnen.

Så var julklappen till mig själv klar, en ny kofångare till bilen! JIPPI



Inga kommentarer: