tisdag 4 oktober 2011

Jag blir så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag hade rätt!!!!!!!!

Någon har kört på backspegeln på min bil idag, givetvis fanns det ingen lapp. Så trist när jag själv är så rädd om min bil! Får se om det går att fixa till!

En sak som känns bra, jag hade ont ögonen i våras. Misstänkte att det var något i huset som jag arbetar i, som gjorde mig sjuk. Problemen började när jag kom tillbaka från mitt vik., fick ont i ögonen. Det kliade i ögonen, jag fick var och blev rödsprängd i ögonen. Nu visade det sig att det var fukt i väggarna, i mitt rum. Några månaders lidande, antal sjukbesök, medeciner och sjukfrånvaro blev det. Efter jag fick byta rum, blev jag mycket bättre.

Återkommer en annan dag och berättar om mitt besök i Pelle Svanslös stad!

Nu ska jag krypa till kojs efter ett tufft pass på F&S, o lite konstgjord sol på.

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Skönt att du fått reda på vad det beror på, även om det är trots att du varit sjuk. Men det är alltid gott att få lite upprättelse. Kan du få skadestånd för sveda och värk för detta?
fan vad trist med bilen.....ja folk är inte så noga när dom parkerar. Och det där kallas ju smitning. Anmälde du till polisen?
Må så gott goa du!
Kram kram!

Anne-Lie sa...

Tack snälla du för din omtanke! Men här på min gata lagas parkeringsskador under dagen, utan att man har beställt det!? Tyvärr blev bilderna jag tog i morse på den andra bilen så dåliga, även på min tur att dom använde samma färg när dom lagade! Det är gulliga grannar på den här gatan.

Ha det så gott
Kram Anne-Lie