tisdag 18 oktober 2011

Förkyld och trött

Idag gav jag upp, efter fixat en massa saker på jobbet som jag hade planerat! Trött o risig gick jag hem i ösregnet, o kröp till kojs med en bok!

Glada hälsningar från Missångerträsk av Martina Haag, utdrag ur boken från Bokushemsida
 Stockholm. Nadja har längtat efter barn i hela sitt liv, men inte träffat den rätte. Men nu, när hon närmar sig 45 och fortfarande är barnlös singel så bestämmer hon sig för att göra någonting åt saken. Kosta vad det kosta vill.

Missångerträsk. Lotta har fått nog. Hon och Magnus har inte legat med varandra på över ett år. Nu ska de åka till Paris och ta in på hotell, rädda äktenskapet och prova alla former av sex som de inte har testat hittills.
Två systrar, en innerstadsstockholmstjej och en småbarnsmamma i Lappland gör en hemlig överenskommelse om att hjälpa varandra. Men det går inte riktigt som de har tänkt sig.

Glada hälsningar från Missångerträsk är en varm och rolig bok om hur livet kan ta oväntade vändningar.



Perfekt att läsa och koppla av till, många glada skratt. Tur att jag var ensam hemma! Tänk vad bra man sover på dagen, när det regnar ute och man är krasslig!

Atjo!!!!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Å är du också krasslig? Stackare! Här har vi en förkylning som inte vill bryta ut. Och nu kan den ju vänta tills efter helgen eftersom vi ska till Visby då. Har lock för ena örat och känner mej allmänt hängig.
Javisst var det trist med tyget. Det ligger för reklamation nu och jag var där och hämtade lite annat tyg idag. Blir ju lite tillgodo Som tur är så är man ju känd där så det är ju inga problem så
Må så jättegott och krya på dej!
Kram Kram!