fredag 14 oktober 2011

Familjeträff på sjukhuset

hade vi onsdags! Jag var ledig en stund på morgonen, för att hinna i fatt mig själv. Först åkte min pappa in tidigt på morgonen, ringde min mamma o berättade.

En stund senare ringde min man, och sa att han var på väg till sjukhuset med vår lilla son. Han hade ramlat och slagit sönder kinden, när han lekte leken inte nudda golv.
Dom befarade hjärnskakning, därför måste dom åka till lasarettet. Väl framme fick min son kinden tejpad och inlagd på barnavd. Han fick även ett oväntat besök av morfar, som också var där. Min lilla son fick ligga kvar för observation under natten. Så nu har jag sovit på lasarettet med min son!

Under dagen blev min mormor sjuk igen och hamnade på sjukhuset, dock i stad långt härifrån.

Ibland är det tur att man känner sig stark, när det blir sådana här dagar! Ibland när jag är nere i en svacka, räcker en liten struntsak för att jag ska rasa ihop. 



4 kommentarer:

Bella sa...

Sänder den största styrkekramen till dig, ibland är livet hårdare än man riktigt kan hantera... Det finns ju inte att tre personer inom familjen hamnar på sjukhus samma dag av olika anledningar...

Hoppas allt löser sig till det bättre...

Kramar Bella

HOUSE of ADELA sa...

Men oj det var mycket för dig på en gång! Hoppas allt ordnar upp sig nu! Den lille söta sonen ser ju trots allt glad ut;)

Kramar till dig!
Adela

Bamsebus sa...

Usch, en sån dag! Hoppas att alla kryat på sej!
Du frågade om jag syr nåt kul på kursen: jodå det gör/gjorde jag allt. Hittade ett svart manchestertyg som jag skulle sy kavaj och västklänning av. Snyggt som bara den. Men när jag sytt en hel del så sprack tyget när jag skulle sy en infodring, när jag skulle sträcka tyget lite. Trodde det var jag som klantat mej, men tyget är alldeles sprött. Så just nu ligger det hos Tygcenter för att reklamernas. Jag hade i stort sett sytt klart kavajen och lite på klänningen kvar. KUl, inte alls! Må så gott!
Kram kram!

Lotta sa...

Oj här är det inte livat det vill jag lova.
Din stackare tre på sjukhus samma dag.Tur att lillkillen klarade så pass bra som han gjorde.Det är så jobbigt när de ramlar och slår sig fast detta är nog inte sista gången.Jag har varit med om detta några gånger.
Hur är det med pappa Är han inne fortfarande Skriv och berätta Om han är hemma kan jag ringa ut.
Kramizzzzzz