söndag 23 oktober 2011

Änglar

Har jag gillat i många år! Idag när vi var på besök i grannstadens Rustabutik, fanns det mycket bra att ha. Vi dvs jag har pratat om att tapesera köket, ett tag började dra lite i tapeten. Men sedan orkade jag inte det, kära maken var inte alls pigg på det! Jag gillar att tapetsera, så det fixar jag själv.

Tapetsmaken brukar vi inte ha samma, men idag hör o häpna visade jag nedan tapet för kära maken. Han sa med en gång: -Den ska vi ha i köket! Tro det eller ej?!?


Ja kanske kan vi få lite gjort innan vår glöggfest, som vi har på G!



Finns att köpa på Rusta

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Å så fin tapet! Här har du en till som älskar änglar. Har en lite ängelsamling och jag bara älskar dom!
Må så gott goa du!
Kram kram!

Bella sa...

Vilken fin tapet!! Ska bli kul att få se den uppsatt i ert kök :) Alltid bra när man är överens också!!

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella