lördag 22 oktober 2011

Lördagshandel i stan


gillar jag, skönt att gå ner i ösregnet. Slippa leta parkeringsplats!

Imorgon ska jag fira min svägerska som har fyllt år, under veckan. Hon har önskat krämer och sköna saker från en natur- och djurvänligaffär, jag njuter av att botanisera bland allt mysigt där.

Är förkyld igen, får skylla mig själv när jag gick o jobbade igår igen! Det Lutherskasamvetet!!! Jag längtar efter något skönt att smöja in mig med, eksemet kliar och är besvärligt. Funderar om jag ska presenta mig med produkten nedan?

Din hud har lyster – ta fram den med Black Olive & Argan Oil Scrub, där olivkärnekorn, malda argannötter och Community Trade-producerad ekologisk olivolja är härligt exfolierande. Passar alla hudtyper.
Från Body Shops hemsida

Kanske en tur till sjukhuset och hälsa på pappa som åkte in igår igen, får se var jag orkar o hinner med! En lördag som den här då det ösregnar ute.




Inga kommentarer: