söndag 9 oktober 2011

Boktips

Jag lyssnar gärna på böcker eftersom jag sover dåligt, somnar så skönt till böckerna. Eller när jag sitter o syr och kopplar av.

Den senaste boken hann jag aldrig lyssna klart, ska läsa den i stället. Tröstaren av Karin Wahlberg. Gillar hennes böcker skarpt.
Karin WahlbergFrån Wikipedia





Karin Wahlberg, född 10 oktober 1950 i Kalmar, är en svensk läkare och deckarförfattare. Hon bor i Lund och arbetar som gynekolog på Universitetssjukhuset i Lund. Återkommande i hennes böcker är kriminalkommissarie Claes Claesson och hans fru Veronika Lundborg, överläkare på Oskarshamns lasarett.

Nu kryper jag till kojs med boken, efter ett hårt o svettigt F&S pass.
Det gäller att hålla ångan uppe!



1 kommentar:

Bamsebus sa...

Tack för tipset! Själv klarar jag inte av ljudböcker, kan inte koncentrera mej. Somnar om jag ligger eller sitter. Är jag ute och går och har den i öronen, så fladdrar jag strax iväg i andra tankar....Helt knasig! =) Så för mej gäller helt vanliga böcker med blad och bokstäver. =)
Må så gott goa du!
Kram kram!