lördag 30 oktober 2010

Det är lördag morgon...........................

och så skönt att få sova ut till kl 9. I kväll ska vår dotter har sitt hett efterlängade kalas, 7 tjejer ska äta pizza, se på film och äta chips o popcorn. Jag är förvisad till Lila rummet, där mina symaskiner står, pappa o lillebror till övervåningen. Nu har det dukats o städats för fullt!

Har hittat en mysig lite affär i stan där dom säljer Capri och Frientexkläder, provade en kjol som jag är sugen på.
Bild är lånad från Capricollections.com hemsida

Affären heter Marlene ´s, en mysig liten affär i hemmiljö. Får se om jag har några pengar kvar efter min ev, Ullareds resa imorgon. Det finns många andra snygga plagg i den affären som lockar, till bra priser!

Nej nu strömmar tjejligan snart in!

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Blev det pengar över? Och gjorde du i så fall slut på dom i nästa affär? =) Skitsnygg kjol i allafall! Här är kassan extra skral denna månade så det blir inga impulsköp alls. Tur man har ett jobb där man inte behöver "svassa" upp sej då. Fast jag önskar jag ibland det, för det är så himla kul att göra sej fin,även till vardags!
Kram kram

Bamsebus sa...

Hoppas att du kommer iväg imorn och år reda på vad som spökar. Krya på dej!
Kram Kram!