torsdag 14 oktober 2010

Idag är jag en gnällspik!

Vissa dagar börjar bara fel, och fortsätter i samma stil hela dagen!
Morgonen stressig, dagens arbete blev inte klart som jag ville. Har en sak liggande som jag vill bli av med, men får nu vänta till onsdag.

Hade beställt tid för fotografering hos http://www.kristinwiktorsson.com/, en fantastisk fotograf. Våra bröllopsfoton (4 st) finns att titta på där, underbara kort!
Skulle fixa ett foto på J vår dotter, stress ner till stan. Men kortet blir nog bra!
Samtidigt vill V vår son åka hem, hann inte hämta honom. När min man skulle hämta V på fritids var han inte där, personal hade inte märkt att han hade gått?? Många tankar hinner rusa genom huvudet, men det visade sig att han hade traskat hem. Ingen var hemma så han gick till grannen och spelade spel, vilken lättnad när han kom tillrätta!

Ett fynd från HM som jag ska köpa när jag får lön!!
Ikväll har jag avslutat kvällen med ett Bodypumppass, sviker nog Friskis den här veckan!

1 kommentar:

Bella sa...

Sååå fina era bröllopskort är, ni ser så lyckliga ut :)

Kappan på HM gillar jag oxå, riktigt snygg!

Så hemskt att er lille pojk gått från dagis och personalen inte märke något... Många tankar kan jag tänka mig... Måtte det inte hända igen...

Hoppas du får en mysig kväll

Kramar Bella