fredag 22 oktober 2010

Tävlingssugen och längtar efter att köra nedcabbat!

Den här veckan har inspiratonen inte varit på topp, här läst och kommenterat några av mina favoritbloggar!


Bl a hittade jag den här sidan, visst vill jag utöka min maskinpark med en ny maskin.
http://www.symaskineriet.com/2010/09/utlottninga-av-en-ny-janome-symaskin.html



Denna tävlingen vill jag också vinna, har beundrat plaggen/sjalarna från Ester Eleonor i en affär i stan.



Längtar till en sån här dag!

Nu är jag verkligen tävlingssugen, en tävling till som lockar mig!


Ja en till http://mycoastalhome.blogspot.com/2010/10/utlottning.html, chans att vinna en snygg sjal. Se bild vid sidan på min blogg!

Inte läge att köra så här idag!

Usch vad halt det var i dag, när jag skulle till jobbet var det som att åka skridskor. När jag kom hem, kom jag inte upp för backen trots två försök. Fick hjälp av snälla polisen att köra upp bilen, medan maken snällt fick parkera sin bil nere!






1 kommentar:

Bella sa...

Galet, vad vädret slog om i veckan, och vilken halka... Snällt av polisen att hjälpa dig upp :)

Kul att du blev inspirerad av min tävling och köpte den fina klänningen!!

Hoppas du får en mysig lördagkväll

Kramar Bella