fredag 15 oktober 2010

Helgen = maratonlopp????

Skönt att det är helg, har hunnit dammsuga även övervåningen ikväll. Fredagsmys, vi kämpar fortfarande med hanväskboxen som jag köpte i somras! Det blir en fredag till!!!!!!! Orkar inte se Världens barnsgalan hela kvällen, ringde för att vinna Nobelklänningen. Men det blev försök en annan gång.

Har sparkat igång med broderimaskin, försöker att fräscha upp ett linne med ett Hallo Kitty broderi. Får se om jag kan glädja min lilla dotter?

Imorgon hårt pressat schema, fika hos svärmor och sedan hämta den andra bilen. Allt klar innan kl 13, kan det bli tid för att andas tro?
Ja någon sån här bil blev det inte, men jag får väl hålla tillgodo med mina cabbar när maken får köra annan ståndsmässig bil nu!!

1 kommentar:

Bella sa...

Oj oj, det låter som om någon har en fullspäckad lördag framför sig :) Hoppas du hinner med allt utan stressa allt för mycket!

Kramar Bella