tisdag 26 oktober 2010

Shoppingsugen

ja det är jag väl nästan alltid??? Det är väl bara det att plånboken räcker inte till, då får det bli budgetalternativ! Kikade runt på några bloggar, fick lite tips.
Favorit från KappAhl, den hamnar i min garderob

Ja den här, är nog ett andra alternativ att hitta under granen, finns hos KappAhl.


Den här lilla svarta hade varit perfekt, men var gör jag av alla andra små svarta som hänger i garderoben? Även den här hittar ni hos KappAhl.
Vill göra något rolig, om nu shopping är det. Sugen på att åka till Ullared, men ingen har lust med det! Lika bra kanske, oftast får jag så dåligt samvete efteråt när jag handlat för mycket!

3 kommentarer:

Bamsebus sa...

Jättesnygga grejer ju! Är det verkligen kapp-ahl? Har dom så snygga kläder? Nu blir jag allt förvånad.....
Kram kram

Anne-Lie sa...

Ja var inne o kikade på deras hemsida, tycker att det är svårt att se allt i butiken på Torp! Såg att du skulle vila från Facebook, jag med!!! h
Är hemma för VAB idag med! Kram till dig Bamsebus

Bella sa...

Ååh, vilka fina plagg du visar, nu fick du mig shoppingsugen i alla fall :)

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella