lördag 9 oktober 2010

Den efterlängtade helgen som går så fort

Började morgonen med lite konstgjord sol, kände att det var dags. Kanske värken i skulderbladet lossar, jag blir lite piggare.

Som vanlig är det 1000 saker som ska fixas på helgen, bilar ska vårdas. Hemmet ska skötas, tvättmaskinen längtar efter tvätt o s v!!!!

Lite shopping i Trollhättan idag, samt byte av kläder som inte blev så bra som jag trodde!
Den här kjolen från Vila, kan nog bli bra, saknade just den där modellen i min garderob! Bild lånad från http://vila.bestsellershop.com/
Hittade en cremefärgad lång topp, även den från Vila i spetsmönster. Den blir toppen till min, korta svarta kavaj från HM. Vilket pris 199:-, för det arbetet som är nedlagt på kavajen den lönar sig inte att sy själv!
Nu väntar nog en bra film hoppas jag, maken är nere och lånar något bra hoppas jag!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Snygga grejer du hittat! Nej att sy är ingen lönande affär, bara att man kan få nåt ingen annan har....
Kram kram