söndag 24 oktober 2010

Mysig pysselhelg

Äntligen är mina gardiner i köket färdiga, jag gillar egentligen inte att sy gardiner! Syr hellre något roligt plagg, men nu hänger dom där!!! Efter lite pysslande så, är jag ganska nöjd. Men det blir nog nya tapeter efter jul, behöver bara tre rullar.
Fyndtyg 10:-/m Göksäter

Nu väntar jag på att "Ensam mamma söker" kommer, har börjat sticka nya handledsvärmare.

Skön och avkopplande sysselsättning, det skringrar tankarna när man stickar mönsterstickning!




2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Så skönt att putsa fönster och få upp nya gardiner!=) Å vilka fina handledvärmare du ska göra, mönsterstickning och allt...puh..=)

Kramis
Adela

Bamsebus sa...

Jag kan bara hålla med om att det är tråkigt att sy gardiner! Men det gör ju en sån skillnad när man får upp nya, så ibland är det ju värt det!=) Snyggt blev det!
Härligt med stickning.....jag håller på med tröjor till Bamse nu. Inte så kul, men han behöver.
Kram Kram