tisdag 1 februari 2011

VAB och arbetar mot tiden................

Min lilla son är fortfarande dålig, kräks och känner sig dålig! Nyss ville han duscha varmt, för att svettas bort det sjuka?

Brandkåren och polisen var idolerna förr!

Mitt magonda beror på att min tid inte räcker till, jag har bara två dagar kvar på mitt vik. Idag dyker ordinare upp på arbetet, jag ska hinna lämna över samt göra allt klart!

Ser framemot nästa måndag, när jag är åter på plats på mitt ordinarie arbete! Hinner jag andas då??
Fotot är tagit av Paul Artzberg


Men VAB går inte att styra över, inte heller andra saker som sker i fel tid.
Ibland kan jag bli så här lössläppt, mitt bröllop efter jag har kastat min underkjol!

3 kommentarer:

Bamsebus sa...

Hoppas att du snart får en lugnare tillvaro!
Kram Kram!d

Bella sa...

Grattis på födelsedagen i efterskott!!

Har läst ikapp dina senaste inlägg och det låter inget vidare så som du har det nu, låter som du är farligt nära att klappa ihop... Hoppas verkligen att barnen kryar på sig och att du får ihop din tid och att det lugnare för dig när du går tillbaka till din ordinare tjänst.

Ta hand om dig...

Kramar Bella

HOUSE of ADELA sa...

Hoppas du kan ta det lugnare snart, det är inte bra att stressa. Tänker på dig och sköt om dig vännen;)

Kram
Adela