torsdag 10 februari 2011

Ett boktips

Stadens bibliotek har en toppenmaskin "Mediajukboxen", därbrukar jag ladda min MP3 spelare med böcker. Dessutom är det gratis!

Att lyssna på böcker när jag ska sova, sy eller stryka är en underbar avkoppling. Nu när jag är sjuk har jag äntligen lyssnat klart på Djävulsstjärnan av Jo Nesbö

Semestertider i Oslo. En värmebölja håller staden i ett obarmhärtigt grepp. Polishuset står tomt sånär som på två personer: karriäristen Tom Waaler och Harry Hole, vars uppsägning hänger i luften sedan han förgäves försökt bevisa att Waaler är skyldig.


Bild lånad från Bokushemsida
Nästa bok på tur som är nedladdad är Gamarna av Maria Kuche, får se om den är något att koppla av till!

Ni som har vägarna förbi, passa på att nyttja denna tjänst!


1 kommentar:

Bamsebus sa...

Tack för tipset! Även om jag inte kan lyssna på ljudböcker. Kan inte koncentrera mej tillräckligt. Nej jag får hålla till godo med vanliga traditionella böcker jag. =)
Kram Kram!