onsdag 9 februari 2011

Vitrinskåpet har ändrat färg............

En envis förkylning har drabbat mig, fick ge vika och gå hem från jobbet igår fm. Känns lite dumt när jag precis har börjat, att först VAB 2 ½ dagar och sedan bli sjuk!

Att vara riktigt förkyld är, snuvigt, ont i halsen, feber, värk i kroppen o huvudet och allmänt vissen.

Vitrinskåpet är snart klart, funderar på att lägga till lite guld som dekoration.
V-rummet är numera målarverkstad
Tro nu inte att jag är hemma o målar, det är inte vad jag är bra på. Det är min kära make som gillar det, jag däremot lägger gärna sista handen på det som fixas. Ska beställa några fina knoppar på nätet, har inte hittat dom ännu bara.

Får se om skåpet står på plats till helgen!

Atjoooooooooo!!!!!!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Förts och främst: KRYA PÅ DEJ! Sådär var det alltid för mej förr, när jag var yngre och var arbetslös....frisk som en nötkärna...och så plötsligt dök det upp ett jobb och så kom man dit och andra dan låg man i feber och var snorförkyld. =( Det kändes ju sådär....
Gud så fint skåpet blir! Tänk vad lite färg kan göra nytta!
Kram Kram!