torsdag 10 mars 2011

En följetong...............

som inte ger sig. Nu är jag inne på ögonsalva 4, är jag inte bra ska jag komma tillbaks på måndag. Fick salva nr 4 utan att läkaren undersökte mig!

Idag stannar jag hemma, har tappat sugen och inspirationen. Inte ens min sykurs lockade igår, då är det illa!

I måndags var det den rosa dagen, för att fira detta köpte jag rosa tröja. Min make som hade hört talas om den i två veckor, sa när jag visade den. : Den är bara du!!!!!!
Finns att köpa på Stadium i fler färger till ett bra pris!
Den värmde gott igår på arbetet!

Härliga snöblaskiga hälsningar!!!!!!!! 

3 kommentarer:

Bamsebus sa...

Äntligen är jag med på banan igen! Tack för en trevlig pratstund!
Kram Kram!

Bella sa...

Har din ögoninflammation inte gett med sig ännu... din stackare... hoppas verkligen att den nya salvan hjälper dig och att du snart känner dig lite mer på banan igen!

Fin tröja du köpt :)

Kramar Bella

Lotta sa...

Det där med ögonen verkar inte bra Du får vara rädd om dig.
Jag tycker att du skall kolla upp det ordentligt
Be att få en akutremiss till ögon.
Du kommer att bli supersnygg i tröjan.Nu skall jag ta och titta in till gubben och dra täcket över öronen och sussa.
Ha en mysig helg där inne.Vi skall till Torp i morgon och köpa present till Jimmy Han fyller 35 på lördag.Vi firar det här för vi har bättre med plats.Vi blir ju 15 pers.bara med familjen.
Kramizzzar i massor