söndag 20 mars 2011

Våren som försvann...

Igår var det som hela staden vaknade till liv, fullt med folk på uteserveringar. Alla snygga solglasögon tittade fram!

Idag undrar jag, vart tog våren vägen? Jag o maken tog en promenad på stadenstolthet idag, med några vänner. Skönt med lite avkoppling och frisk luft! Tog några foton på alla is, som fortfarande ligger kvar.

Känns som om det var i december nästan!
Köpte nya vårskor till barnen igår, får gömma dom ett tag till! Med tanke på ovan bilder.

6 kommentarer:

Bamsebus sa...

ja det är lite ruggigt idag, men det blir nog bättre!
Fina bilder!
Kram kram!

chatarina sa...

Hej! Såg hos HoA att du lämnat en kommentar ang. ID pudret, du skrev att du skickade efter ifrån England..går det bra att få reda på var :)Tack på förhand..kramar

chatarina sa...

Hej igen! Tack så jättemycket för adressen!! Superbra ju :) Kram

HOUSE of ADELA sa...

Usch ja inte kul när våren har visat sig och sen försvinne igen...men i morgon har de pratat om skön värme igen=)

Kram
Adela

Lotta sa...

hallå där inne.
Den promenaden är fantastisk Vi är där rätt som det är Härliga bilder Jag älskar den bron.
Vi har haft ett helt fantastiskt väder idag så jag har fixat och donat i trädgården.
Det är så kul när man får börjat där.
Hoppas att vädret håller i sig men det skall bli kallare till helgen TYVÄRR!!!!!
Då kanske vi tar en tur till Hornborgarsjön annars får det bli nästa helg.
Ha en mysig helg på er alla...Kramizzzar //Lotta

Lotta sa...

Jag glömde Jag kom på att vi träffades när Leif fylle 70 år.
Ni hade fixat och donat så gott och så fint för honom
Kramizzz igen