lördag 12 mars 2011

När inspirationen finns

Jag älskar sy och pyssla, är ibland en tidsoptimist när jag får se något jag vill göra!

För ett år sedan hittade jag en webbutik som sålde färdiga paket med material till trosor. Beställde raskt ett paket, som blev liggande tills igår kväll!http://www.lgsomnad.com/monster.html

Letade fram paketet, raskt hade jag sytt två par trosor. Det är ingen förtjänst, men dom sitter så bra. Det blir fler inom kort, bara det inte dröjer ett år igen.
Två olika modeller blev det! Jag var tvungen testa o sänka o lägga till lite rosa på det andra paret!
Man tager vad man haver, dom två pärlsträngarna jag köpte. Är nu ett färdigt halsband, med avtagbara berlocker!
Vita halsband är alltid snyggt!
Önskar er en härlig helg, har hittat en bra sak på nätet som vi får hem idag!

3 kommentarer:

Bamsebus sa...

Gud så sött! Jag har också funderat på detta, varit inne på den sidan några gånger. Är ju som du säger kul att testa!
Hoppas att du mår bättre!
Kram Kram!

Anne-Lie sa...

Tack! Nu tror jag att jag har fått koll på läget!

Lotta sa...

Jag har också sytt trosor och BH
Det är sanslöst så fint det går bara man tar sig tid.
Jag kanske får ta fram mina tyger och sy färdigt ett par till.
Jättefina Kramizzzzz