lördag 26 mars 2011

Stadens stolthet i skymmning

Det var har varit dåligt med bloggande den här veckan, jag har fått problem med mina ögon igen. Försöker spara mina ögon kvällstid, eftersom jag sitter framför skärmen hela dagarna. Tror ögonproblemet beror på att, ljuset faller på skärmen hela dagen. Ska försöka möblera om mitt rum till veckan, ska kanske det blir bättre!

Idag har det varit en härlig dag, krattat lite i trädgården. Planterat lite blommor i krukan, utanför huset!

Jag o maken tog en promenad ikväll, ville rensa hjärnan lite. Isen ligger fortfarande kvar, och det är kallt men så skönt!

Om tre månader är det fullt med soldyrkande vuxna och lekande barn!

Skymmning
Nu ska jag läsa ikapp lite, vad ni har skrivit under veckan!

Glöm nu inte att flytta fram klockan, eller hur var det nu?!?!

1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Fina bilder och här är klockan framflyttad och jobbnatten avklarad, dvs en timme mindre jobb=) Trist med dina ögon, jag har haft samma problem tidigare och det kan mycket väl vara som du tror ljuset i skärmen.

Kram!
Adela