fredag 14 januari 2011

Nu ska den mysiga granen ut redan

nu är alla julprydnader, ljusstakar och granen ute! Har även fått bytt gardiner i köket, men vad naket det känns. Måste köpa lite nya blommor i helgen!


Vår fina gran!

En intensiv arbetsvecka, jag är på väg att knyta ihop min säck arbetsmässigt. Nu är jag på utloppet, snart är mitt vik slut. Jag återgår till min vanliga tjänst, mitt i verksamheten istället!

Här är två av kassarna jag har sytt, har inte hunnit fotografera dom andra ännu. Veckans timmar har inte räckt till, det har varit så mycket både på arbetet och efter åt!

Önskar er alla en skön helg!

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Javisst blev det tomt i fönstren. Roger fick köpa lite blommor när han var och handlade förut=). Snygga kassar du sytt!
Ha en skön helg!
Kram Kram!

Bella sa...

Visst blir det tomt när man tar bort julsakerna, men ändå luftigare och ljusare så man får lite extra längtan till våren :)

Hoppas det känns bra att återgå till dina vanliga arbetsuppgifter och att du får en skön söndagkväll.

Kramar Bella