fredag 7 januari 2011

Då var det fredag igen!

vaknade tidigt, det stämmer så bra med sömnpulsen efter 4 -5 timmar är jag som mest lättväckt! I natt vaknade jag av att legobitar, ramlade i golvet. Lyssnade på en bok, utan att somna om igen!

Idag var det en klämdag, nästan alla var lediga. Utmärkt dag att få arbeta undan en del saker, i lugn o ro.

På em hann vi med en tur och tittade på kök, gillar dom vita högblanka luckorna. Tog även en tur och tittade på fina nybyggda hus, vi är inne i förändringens tidevarv. Har bott i vårt hus i tio år, nu får vi hitta på något!?!

Jag älskar bl a porslin, har fått en ny mugg i samlingen! En helt underbar mugg i min favorit färg rosa.
Bild från Rörstrands hemsida
Såg att Cervera hade ett erbjudande om två muggar o en påse ljuvligt te med smak av rosor o vanilj. Pris endast 299:-! En känsla av vår, kan inte all snö regna bort!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Låter härligt med nytt hus! Där allt är fräscht och härligt! En dröm är det och det lär nog förbli en dröm för mej!
Gör söt mugg! Jag har köpt av Sandra som säljer heminredningsgrejer via homeparty! Jag älskar dom. Rosa och fina! Ska ta kort på dom nån dag så du får se!
ha en underbar helg!
Kram Kram!