fredag 7 januari 2011

Ett till

såg de här underbara plaggen från Odd Molly idag, helt ljuvliga. Får spara så kanske det blir den rosa! Hittade dom på Stayhard Fashionline sida, där jag har lånat bilderna.
Ett underbart tyg med broderat mönster i blått!

Sweet-Brier Blouse 634 Lite Rose


Årets Let´s dance, är väl så där! Syr kassar och kikar lite då och då, bilder på mina kassar kommer imorgon! Jag har nog fått påssjukan, ska tömma mitt förråd på tyg till kassar. Får se hur jag ska avyttra dom?!?

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Hej tjejej i sena kvällen=)
Ljuvliga tunikor! Ja spara och unna dig en, det är du värd helt säkert;) Vad ör det för påsar du syr? Du kanske kan sälja via din blogg?=)

Kramis
Adela

Bella sa...

Vilka ljuvlig tunikor du hittat!! Står liksom vill ha på dem :)

Läser om din nyårsafton och blir helt förtvivlad, vad är det som händer och hur mår du nu?? Hoppas magen är bättre, men olustigt att inte få någon diagnos...

Ta hand om dig!!

Kramar Bella

Bamsebus sa...

Helt underbara tunikor! Det är bättre att satsa på nåt men verkligen vill ha!
Må så gott min vän!
Kram Kram!

Bamsebus sa...

Tack, det värmer med din omtanke....
Kram Kram!