måndag 6 september 2010

Jag har en plan..................

som har sått små frön i min lilla hjärna, en tid har tankarna har vilat några månader men i söndagsmorse vaknade idén till liv. Hade en av mina sömnlösa nätter när jag har kramp i tarmarna, vaknade till vid fyra då min kära kom hem efter nattens arbete. Då började min plan ta form, nu ska jag skrida till verket.

Har tagit fram blankett på nätet och fyllt i, ska skicka in den under veckan. Hur planen ska förverkligas är ännu på ett stadie, men ibland känner jag att måste göra något!

Idag har jag varit och tränat på Friskis och Svettis igen, ingen motivation närmare döden känsla innan. Men så skönt det är efteråt!!!
Jag har lånat bilden från Mandel, den här jackan vill jag ha höst!!Men då får jag sälja mer på Tradera, följer mina auktioner där nu som andra följer börsnoteringarna!

1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Å vad spännande...jag älskar planer...såna som kommer lite pö om pö som man sätter i verket sen! Härligt, hoppas det kommer att gå bra! Den jackan gillade jag med massor, jättesnygg!

Kram
Adela