fredag 17 september 2010

Lyxig eftermiddag med temat shopping i stora staden

I  dag har det varit en eftermiddag med temat shopping, har lite för mycket tid i mitt flexsaldo. Ypperligt tillfälle att använda den tiden idag, när jag har sålt en del på Tradera. Det är ju dumt att pengarna sitter där overksamma på konto!!!

Skulle inte ha fler stövlar, men det var ju 20% på Din Sko. Just sådana stövlar har jag ju inte, dom passar till så mycket!

Samt tre tunikor, bild kommer imorgon. Lunch på http://www.steinbrenner-nyberg.se/, soppa samt att jag hade hoppats på någon smarrig tårta. Men det var bara en som var glutenfri.
Besökte http://www.mandeldesign.se/ irrade runt lite innan jag hittade dit. Är dålig på vad gatorna heter i stora staden. Bytte ett linne som inte var min stil, till ett annat som passade bättre.

Vid femtiden var jag trött tog tåget hem, sedan var det Pizzabak hemma till den hungriga familjen!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Vilka snygga stövlar! Och precis som du skriver så passar dom ju till allt!
Nu på torsdag börjar sykursen med Gun igen och det ska bli så kul! Var ju inte med i våras då jag hade världens sämsta schema och jobbade en massa torsdagskvällar! Men nu är det slut med kvällsjobb!=)
Ha de gott!
Kram kram