tisdag 7 september 2010

Jag som inte skulle..........

något onödigt till mig, hade jag själv bestämt! Men på vägen hem skulle jag handla mat, efter tips på House of Adela om halsbandet på Lindex. Behövde jag också ett sådant halsband, men jag köpte i silverfärgat. Så snyggt, tack för tipset! På HM hittade jag handledsvärmarna på barnavdelningen, valde mellan vita eller svarta. Var praktisk denna gång och fick dom svarta med mig! Kan inte klara mig utan sådana när det blir kallt, blir så stel när jag sitter och skriver. Toppenbra pris 59:-!

Kvällen har avslutats med att lyssna på när min dotter sjunger till Hör mitt hjärta av Björn Skifs, vilken stämma hon har! http://www.youtube.com/watch?v=LOj2owkg7S0 i det här klippet är det Björn Skifs stämma som hörs! Det är så man får tårar i ögonen när hon sjunger, det lilla hjärtat!

1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Aahh...det såg fint ut i silverfärg med!=) Men vad mysigt med en skönsjungande dotter!Tack för dina fina hälsningar hos mig, det är så kul!

Kram och ha en skön kväll!
Adela