tisdag 31 augusti 2010

31 augusti sista sommardagen i sommarmånaderna

Sista augusti, trist sommaren är slut och hösten gör sitt intågande. Bokslutsarbete ligger i tiden, nu blir det mycket att göra skönt när det ska lämnas in i mitten av september! Då väntar en belöning hoppas jag!

Idag var det faktistk Cabväder, härligt med sol och värme. Men nu är det snart läge att välja bort lyxen, att köra med nedfällt tak och känna blåsten i håret och njuta av farten!

Har varit och fuskat idag, min hud kräver solljus. Får se om det underlättar med lite solariumbesök!

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Hej vännen=) Aahh vad härligt med en cab! Har alltid varit min dröm men verkar stanna vid en dröm...;)
Bilden var verkligen härlig!

Kramis
Adela

Bella sa...

Såå härligt med en cabtur, helt rätt att ta tillvara på fina sensommar dagar :)

Förstår att du också jobbar med siffror med tanke på bokslutsarbete...

Så härligt det låter med träning, jag tränade 5-6 dagar i veckan innan jag blev sjuk och saknar det jättemycket, älskade att sitta på spinningcykeln och köra för allt vad jag orkade på pumpen...

Ha de gott!

Kram Belal

Anne-Lie sa...

Ja det är mysigt med cab! Stämmer Bella jag arbetar med siffror, hela dagen!

Bella sa...

Det är verkligen så att av svårigheter blir man starkare, har gått igenom både det ena och andra i mitt liv och har flera gånger tvivlat på att jag skulle klara av att resa mig upp, men det har gått och jag har blivit rik på erfarenheter...

Låter inget vidare att du haft det tufft under våren och sommaren, hoppas verkligen att det löser sig till det bästa det som hänt dig... Tänker på dig...

Kramar Bella