måndag 23 augusti 2010

Mani på att sy kassar

I dag har jag varit hemma med Julia för hon är dålig, fortfarande. Läkarbesök igen, men dom kan inte ställa någon diagnos men det kan vara en virus. Framemot kvällen har  hon blivit piggare, så vi får se hur det blir i morgon.


Har fått gjort lite pyssel idag, bland annat sytt en kasse. Den med dalahästarna på är gjord till min mormor, resten kan vara bra att ha! Just nu känner jag mig lite kreativ, så får se hur tiden räcker till.
Gjorde ett litet fynd idag på stan, var bara tvungen att gå ut från huset. Har varit här hemma sedan i lördags, behövde röra på mig ensam! Hittade en blus i en liten boutique, givetvis var det på fyndstället. Från mitt favoritmärke CREAM, en blus som passar bra till hösten. Bild kommer senare.

Nu väntar jag på mitt paket från Mandel, har talat med dom idag. Mycket serviceinriktade och trevliga tjejer som arbetar där.

Inga kommentarer: