söndag 29 augusti 2010

Lönehelg = shopping????

Ja så gick den helgen, idag åkte vi till Freeport jag kom faktiskt hem utan en påse!!!!!!!! Men maken fick med sig ett par nya Addidas skor, med guld ränder på!!!! Kan jag ha inspirerat honom?? Själv har jag köpt ett par likadana men med svarta ränder på igår. Vilka sköna skor, jag som alltid har opraktiska skor det är rena drömmen med ett par klassiska Addidas skor! Fynd endast 200:- på Intersport. Besökte Odd Molly butiken men det var inget som föll mig i smaken, tyvärr. Liseberg hoppade vi över eftersom det regnade i Gbg, får se när nästa tillfälle blir!
På em hann vi även ut till stora köpcentert och köpte kakel till toa:n på övervåningen, spännande med något nytt däruppe. Hann även in på KappAhl innan dom släckte belysningen, köpte en härligt svart sjal med blommor på! Ska nu kika in Ellos, fick tips om ett plagg där!

Inga kommentarer: