tisdag 4 november 2008

SWAP

Har nu börjat fundera på vad jag skall sy till min swapkompis, försöker att lista ut vad jag skall sy! Känner att nu har jag landat med jobb och allt stress, skönt med lite struktur i tillvaron.

Var på step up igår, har inte varit på det sedan innan sommaren. Vilken dålig kondis jag har fått, men vad skoj det är! Det fanns en utmaning deltag på 10 pass inom 9 veckor, ja det antar jag!

I dag är det typiskt höstväder, vill vara hemma o sy o plocka. Skall beställa lite sybehör från Stoff o stil, känner mig inspirerad av boken Tildas hus som jag beställde från Bokus. Kanske blir det en tur till Torp idag, en sväng till Panduro lockar.

Behöver däck till min kära cabbe, i år blir det nog inget köp av en vinterbil!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Hej där! Vad är det här swap....har sett det på flera ställen och jag fattar ingenting*ler* Så nyfiken.....Själv så går jag här arbetslös och uttråkad. Håller på och syr en jeanskjol och ska sy en tunika till. Har även börjat sticka en halsduk som svärmor ska få när hon fyller år......Har så mycket kli i fingrarna på att handarbeta.....*ler* Och det är väl bra när man bara går hemma och drar! Step-up lät kul....synd att man bor så långt från stan bara. Tar ju en halvtimme in och en halvtimme tillbaka.......
Ha det så jättegott!
Kram Miriam/bamsebus.webgain.se