onsdag 5 november 2008

Grått o kallt!

Idag har det varit grått o kallt, jag har frusit! Längtar efter sol o värme, vill inte ha en massa kläder och vantar på mig.

Har idag varit på mitt andra Step Up pass denna vecka, idag var det inte så nära döden upplevelse som i måndags. Nu har jag bara 8 stämplar kvar på mitt kort.

Fördelen med Step Up är att man blir fruktansvärt trött, skall lyssna på den sista delen av Liza Marklunds nya bok. Den är bättre än de tidigare har varit, rekommenderar den verkligen!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Jasså ett pass till.....inte illa. Grattis! Jag hade en nära-döden-upplevelse när jag tränade i våras. Det gick så himla bra första gången, så andra gången tog jag i lite extra. Det borde jag inte gjort, för under stretchningen höll jag på att svimma.*ler*Såg prickar som hoppade....inte bra.....
Du gillar nya Liza Marklunds.....det gjorde jag med, fast jag tyckte inte den var lika bra som de tidigare. Men smaken är som baken.....Nu håller jag på och lyssnar på Damernas detektivbyrå och det är en del goa skratt av den. Och man får bra insikt i den Afrikanska världen.
Ha det så jättegott!
Kram Miriam