torsdag 23 februari 2012

Kunglig glans

präglar dom flesta bloggar idag! Kära maken ringde i morse när jag åt frukost och berättade, att en liten prinsessa var född i morse. Jag som inte lyssnar på radion och TV:n på morgonen, hade nog inte fått vetat det innan lunch när jag hade fått sett dagens löpsedlar!
Grattis till dom båda!

Fick en tår i ögat när jag, kom själv ihåg när mina båda barn föddes. När kära maken berättade det.

Vilket härligt väder det har varit idag strålande sol, i går öste regnet ned och det blåste storm. Läste i dagens tidning att våren var på väg i Skåne. HÄRLIGT!!!! Såg att Snödropparna hade börjat titta fram i rabatterna, dom lökar som finns kvar efter rådjurens ivriga grävande i rabatterna. 

Hann med ett besök i stadens stora shoppingpalats, åh vad mycket fint som kan få flytta hem till mig! Gina Tricot har mängder av snygga plagg!
Snygg spetstopp endast 149:- i flera fräscha färger  
Klänning/tunika i spets i flera färger  199:-
snygg ringning på bakstycket den i offwihte passar mig

Gles stickad tröja, i fräscha färger 199:-. Snygg med ett långt linne under i matchande färg.  

1 kommentar:

Anonym sa...

ojj! dom va riktigt vackra på dig mamma! saknar er!!<3