måndag 13 februari 2012

Frisk luft och motion

har präglat helgen. I år har Kultur och fritids- och Tekniska förvaltningen satsat på stort, dom har spolat en fotbollsplan. Vilket folknöje det var, jag och barnen har varit där nere och åkt båda på lördagen och söndagen. 



Bloggerskan själv i egen hög person!

Idag hann jag även med ett härligt med ryckande pass på F&S, ett pass med härlig musik och roliga rörelser. Men hade gärna valt den här låten på ett pass Loreen. Vilken låt!!!!!

Kvällen avslutades med ett program som vi hade sett framemot "Kontoret" Ove Sundberg. Suck sa vi båda och bytte till "Så ska vi låta". Fick oss ett gott skratt till Galenskaparna!

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Så härligt med lite skridskoåkning! Du ser ut som en isprinsessa minsann!;) Får lust att snöra på mig jag med, det var nog ca 3 år sen;)
Tack för dina fina hälsningar inne hos mig!

Kram
Adela

Bamsebus sa...

Ser härligt ut! Och du är ju rena rama isprinsessan ju!
Ja Loreen är ju så bra!
Må så jättegott!
Kram Kram Miriam