söndag 5 juni 2011

Morsdag firande lite försenat


Förra söndagen på morsdag, firades fyra mammor med respektive o barn på Gullmarsstrand! Toppen, tyckte alla mammorna ingen behövde laga mat, fixa tårta och inga barn behövde köra fram o tillbaka. Så mysigt det var!


Ett semesterparadis på avstånd Lysekil

Dom två glada barnen!


Vy från parkeringen på Gullmarsstrand


På menyn var det Sej med färskpotatis och kaffe o tårta efteråt!

En eloge åt Gullmarsstrand som fixade ett bra glutenfritt alternativ åt oss tre, ingen av oss blev dåliga efteråt heller pga slarv. 

Den här underbara klänningen från Ester Eleonora är min (bild från Ester Eleonoras hemsida)

Kände mig mycket lyxig i min tjusiga klänning, tills en familj med mamma o två små döttrar anläder till Gullmarsstrand i likadana klänningar. Hmmm men den är underbar min Sofia Dress.
Lite pyssel igår kväll, kuddar till soffan på balkongen på övervåningen!

Nu ska det sys lite till!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

ja Gullmarstrand ligger fint! Det är min forna arbetsplats, slet som ett djur där under några år. Men vackrare arbetsplats kan man inte ha!
Ursöt klänning.....men den var nog finare på dej än på den andra....=)
Kram kram!