lördag 18 juni 2011

Klippkort på vårdcentralen

Den här våren har varit dyr, känns som jag har fått klippkort på apoteket, vårdcentralen o sjukhuset! Fick frikort på 1½ månad!

Senaste åkomman är ett snitt i armhålan, så går det när man inte går i tid. Allt går inte över av sig själv, som jag försöker intala mig själv!!! Laddad med penecelin tar jag helgen med ro. 
Drömmer om att sticka den här i sommar, har i alla fall köpt garnet

Väntar på semestern med lite vila och avkoppling, det är några veckor kvar ännu.


Har tuktat en av våra lavendelväxter hårt, vilket gav resultat!

Vit doftpion

Vet ej vad detta är, men vacker o sällsynt är den

En av våra fyra pioner, doftar underbart
Trevlig helg önskar jag er!!

1 kommentar:

Lotta sa...

Den som du inte vet namnet på är en allium
Jag har en likadan i trädgården.
Den är supevacker inuti.
Koftan är ju supersöt Du kommer att bli skitsnygg i den.
Din stackare som har fått så mycket elände i kroppen. Hoppas att det snart läker ut och att du blir frisk.
ha nu en riktig skön midsommar i alla fall.
Kramizzzz ifrån släkten