måndag 6 juni 2011

Balkongen på övervåningen




Vår balkong på andra våningen har jag fixat till lite! Möblerna köpte jag förra året, två stolar och ett bord. När jag kom ut till bilen kom jag ihåg, att det var min Audicab och inte den vanliga SAAB:en! Men av med allt emballage och ner med taket, så fick jag hem det!

Kuddarna bryter mot det prickiga, men det är mysigt att bryta lite. Älskar det här blommiga tyget! Ska köpa en vaxduk, röd med vita prickar på. Filtarna ett fynd köpt idag, endast 12.95. Var och trängdes med alla andra som firade Nationaldagen på köpcentrumet.


Hyllan har stått i vardagsrummet, helt fel! Nu kommer den mer till sin rätt, med lite nya blommor. Ska köpa lite lavendel och rosor under veckan, tror att det passar bra i krukorna! Vattenkannan följde med huset, har stått under trappan några år!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Vad pysslig och händig du e!
Må så jättegott!
Kram Kram!