söndag 17 april 2011

Lite pyssel och vila


Fynd från Rusta dock ej doftande Lavendel!
har helgen bjudit på! Härligt med en ny MP3/Dvd spelare som man kan bära med sig i fickan, eller ligga o lyssna på i sängen. En fördelen med den här apparaten är att den startar på samma ställe, som man stängde av den på. Lyssnar fortfarande på Carin Hjulströms bok, den är bra att sova till!

Passar lika bra ute som inne, köpt i en lokal blomsteraffär!

En idé jag fick när jag kikade i en tidning!

 
Vår härliga blåa gräsmatta!

Vårbild från vår trädgård, snart är den vackra vyn borta utanför köksfönstret!

Ja det behöver rensas, får se när jag får ork!
En härlig helg med mycket vila och avkoppling blev det, mina ögon börjar kännas bättre! Men det ska blir skönt med vila igen.

Nu kallar boken, som är intressant!

3 kommentarer:

Bamsebus sa...

Härliga bilder! ja nu är det ju ÄNTLIGEN vår på riktigt! jag njuter för fullt!
Må så jättegott!
Kram Kram!

Lotta sa...

Gud sååå vacker er gräsmatta är nu. Jag kanske skulle ta och trycka ner lite lökar i vår så att det blir så vackert till våren
Jag har några fast inte i den mängden som ni har.
Vad avizzz jag blev när jag hörde om paddorna
Jag har inget dike här i näheten. Jo förresten jag kanske skull ta och gå ner och kolla i Dinglebäcken.Vem vet?
Tusen tack för alla goa inhopp Sååå pysslig du är .
Hoppas att det löser sig med ögonen Det verkar inte bra.
Kramizzzar på dig

Lotta sa...

Halloj i stugan.
Här kommer släkten och vill önska er en riktig skön påskhelg med massor av god mat och dryck.
Kramizzzar på er alla.
Lotta & Kennet