fredag 22 april 2011

Långfredaaaaaaaaaaaagen


minns jag som jättelång när jag var liten! Påskafton var mer livad med smällare, påskbrasa och påskägg!






Idag har vi varit i fd Dalslands enda stad, och besökt min allra bästa o närmaste vän o hennes familj! Vi har varit vänner sedan första dagen på gymnasiet, upptäckte att vi bodde grannar när vi cyklade hem från skolan!

Vi har följt varandra i upp- och nedgång i livet, nu träffas vi inte så ofta men tack TELIA som vi sponsrar en gång i veckan c:a!

Ni som har läst min klagan om mina ögon, för er kan jag berätta att det är på bättringsväg. Inget allvarligt, utan en följdsjukdom till min tarmsjukdom. Jag får använda droppar i ögonen livet ut, som det ser ut!


GLAD PÅSK till er alla från mig!
Teckning som vår dotter har gjort till oss!










2 kommentarer:

Bella sa...

Så skönt att dina ögon äntligen börjar bli bättre och trevligt med ett besök i Dalsland, där har vi också varit idag och hälsat på mina föräldrar!

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!!

Kramar Bella

Lotta sa...

Såååå skönt då att det inte är så allvarligt med ögonen men det är inte kul att behöva ta droppar varenda
dag.Allra helst om man sminkar sig.
Det är mycket med magar i släkten.
Inga bra anlag alls.Jag har ju också en sån.Så gulligt du har gjort med påskliljorna Jättemysigt.
Fin teckning.
Ha nu en riktig skön fortsättning på påsken.
Kramizzzz